Wil jij leren om bedrijfsprocessen te analyseren, verbeteren en veranderingen te begeleiden? Volg een opleiding kwaliteitsmanagement bij ISBW. Verbeter de klanttevredenheid, verhoog klantloyaliteit,...
Wil jij leren om bedrijfsprocessen te analyseren, verbeteren en veranderingen te begeleiden? Volg een opleiding kwaliteitsmanagement bij ISBW. Verbeter de klanttevredenheid, verhoog klantloyaliteit, optimaliseer de concurrentiepositie, beheer...
Wil jij leren om bedrijfsprocessen te analyseren, verbeteren en veranderingen te begeleiden? Volg een opleiding kwaliteitsmanagement bij ISBW. Verbeter de klanttevredenheid, verhoog klantloyaliteit, optimaliseer de concurrentiepositie, beheer...
Wil jij leren om bedrijfsprocessen te analyseren, verbeteren en veranderingen te begeleiden? Volg een opleiding kwaliteitsmanagement bij ISBW. Verbeter de klanttevredenheid, verhoog klantloyaliteit, optimaliseer de concurrentiepositie, beheer risico’s of vergroot het marktaandeel.
Kwaliteitsmanagement focust zich op het beïnvloeden van de kwaliteit van producten of diensten. Het doel is om (meer) waarde te creëren voor de organisatie en haar stakeholders. Het draagt bij aan het realiseren van doelstellingen, waardoor dit van grote waarde is voor organisaties.
Als manager ben jij verantwoordelijk voor het succes van jouw team en het behalen van bedrijfsdoelstellingen. Wil je dat je team efficiënter werkt, de klanttevredenheid wordt verhoogd of dat het marktaandeel stijgt? Kwaliteitsmanagement kan daar een bijdrage aan leveren. Het garanderen van kwaliteit is essentieel in een tijd waarin de verwachtingen van klanten steeds hoger worden.
Wil jij je bezighouden met het verbeteren van de kwaliteit van producten, diensten en processen binnen een organisatie? Leer de basisprincipes van kwaliteitsmanagement en duik dieper in strategische kwesties door een opleiding bij ISBW te volgen.
Verbeter en optimaliseer de kwaliteit van interne processen via het HBO Programma Kwaliteits- en Procesmanagement. In een periode van een jaar focus je je volledig op jouw vaardigheden als kwaliteits- en procesmanager en alle aspecten die hierbij komen kijken. We behandelen de volgende onderwerpen: management en organisatie en kwaliteits- en procesmanagement. Na afronding kun je processen besturen, beheersen, de performance analyseren en optimaliseren.
In de vakopleiding Kwaliteits- en Projectmanagement leer je over de kern van kwaliteitsmanagement en hoe je dit op een praktische wijze toepast. In deze opleiding van een jaar leer je onder andere over proces-, kwaliteits- en projectmanagement. Na afronding ben je in staat om processen te optimaliseren en de kwaliteit van producten en diensten te verbeteren. De vakopleiding geeft op een praktische manier invulling aan dit vakgebied zodat je kennis en vaardigheden direct toepasbaar zijn.
Wij bieden ook Post HBO-opleidingen aan waarmee jij je specialiseert in een specifieke richting. Ben je leidinggevende in de zorg? De Post HBO Kwaliteitsmanagement voor Zorg en Welzijn helpt je om efficiënter te werken zonder dat er wordt ingeleverd op kwaliteit. Na drie maanden ken je de principes van kwaliteitsmanagement, kun je met verschillende kwaliteitssystemen werken en kun je dit toepassen in de praktijk om resultaten te verbeteren.
Wil jij een succesvolle en innovatieve manager worden? Ontdek de voordelen van studeren bij ISBW: de opleider voor effectieve managers.